50% of my jokes are self deprecating and 50% are self congratulatory like i’ll say “wow its hot in here…. just like me” and 5 seconds later point at a trash can and say “me”
50% of my jokes are self deprecating and 50% are self congratulatory like i’ll say “wow its hot in here…. just like me” and 5 seconds later point at a trash can and say “me”
976-evil heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
starmoonchildfromthebeamsabove heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
bearded-n-nerdy vindt dit leuk
demonoid-phenomenon heeft dit van carlo-rossi gereblogd
juxhinatoptani vindt dit leuk
iamyoursweetheart vindt dit leuk
badmoodsince02 vindt dit leuk
robotscum69 vindt dit leuk
violqt vindt dit leuk
localwyrm vindt dit leuk
farbenkriegerin heeft dit van fick-michblick gereblogd
sugar-stream heeft dit van sxxorangecounty gereblogd
thediaryofelena vindt dit leuk
scorpiossssss2000 vindt dit leuk
battzi vindt dit leuk
highungry heeft dit van ad-mira-tion gereblogd
cinnamon-gal heeft dit van mariaabebi gereblogd
sehnsuchtnachmirselbst vindt dit leuk
dorkfang vindt dit leuk
mariasian heeft dit van dumbkiwi gereblogd
rxbaja heeft dit van stefanii1 gereblogd
am1s vindt dit leuk
am1s heeft dit van ad-mira-tion gereblogd en hieraan toegevoegd: Haaa
coocoonuttt heeft dit van gone-with-the-wind-22 gereblogd
sweetsourness heeft dit van stefanii1 gereblogd
sweetsourness vindt dit leuk
gone-with-the-wind-22 heeft dit van stefanii1 gereblogd
stefanii1 heeft dit van mariaabebi gereblogd
zar-je-tako-brzo-proslo-vec vindt dit leuk
mojenajmoje vindt dit leuk november 5th, 2014 , 683.761 notities , (via astralsea)
976-evil heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
starmoonchildfromthebeamsabove heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
bearded-n-nerdy vindt dit leuk
demonoid-phenomenon heeft dit van carlo-rossi gereblogd
juxhinatoptani vindt dit leuk
iamyoursweetheart vindt dit leuk
badmoodsince02 vindt dit leuk
robotscum69 vindt dit leuk
violqt vindt dit leuk
localwyrm vindt dit leuk
farbenkriegerin heeft dit van fick-michblick gereblogd
sugar-stream heeft dit van sxxorangecounty gereblogd
thediaryofelena vindt dit leuk
scorpiossssss2000 vindt dit leuk
battzi vindt dit leuk
highungry heeft dit van ad-mira-tion gereblogd
cinnamon-gal heeft dit van mariaabebi gereblogd
sehnsuchtnachmirselbst vindt dit leuk
dorkfang vindt dit leuk
mariasian heeft dit van dumbkiwi gereblogd
rxbaja heeft dit van stefanii1 gereblogd
am1s vindt dit leuk
am1s heeft dit van ad-mira-tion gereblogd en hieraan toegevoegd: Haaa
coocoonuttt heeft dit van gone-with-the-wind-22 gereblogd
sweetsourness heeft dit van stefanii1 gereblogd
sweetsourness vindt dit leuk
gone-with-the-wind-22 heeft dit van stefanii1 gereblogd
stefanii1 heeft dit van mariaabebi gereblogd
zar-je-tako-brzo-proslo-vec vindt dit leuk
mojenajmoje vindt dit leuk