soufflesandbowties:

50% of my jokes are self deprecating and 50% are self congratulatory like i’ll say “wow its hot in here…. just like me” and 5 seconds later point at a trash can and say “me”

  1. 976-evil heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
  2. starmoonchildfromthebeamsabove heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
  3. demonoid-phenomenon heeft dit van carlo-rossi gereblogd
  4. carlo-rossi heeft dit van dylan-is-my-type gereblogd
  5. farbenkriegerin heeft dit van fick-michblick gereblogd
  6. sugar-stream heeft dit van sxxorangecounty gereblogd
  7. highungry heeft dit van ad-mira-tion gereblogd
  8. psychedelicmelons heeft dit van epcotball gereblogd
  9. cinnamon-gal heeft dit van mariaabebi gereblogd
  10. mariasian heeft dit van dumbkiwi gereblogd
  11. rxbaja heeft dit van stefanii1 gereblogd
  12. am1s heeft dit van ad-mira-tion gereblogd en hieraan toegevoegd:
    Haaa
  13. coocoonuttt heeft dit van gone-with-the-wind-22 gereblogd
  14. sweetsourness heeft dit van stefanii1 gereblogd
  15. gone-with-the-wind-22 heeft dit van stefanii1 gereblogd
  16. stefanii1 heeft dit van mariaabebi gereblogd
  17. ad-mira-tion heeft dit geplaatst

november 5th, 2014 , 683.761 notities , (via astralsea)

  1. 976-evil heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
  2. starmoonchildfromthebeamsabove heeft dit van demonoid-phenomenon gereblogd
  3. demonoid-phenomenon heeft dit van carlo-rossi gereblogd
  4. carlo-rossi heeft dit van dylan-is-my-type gereblogd
  5. farbenkriegerin heeft dit van fick-michblick gereblogd
  6. sugar-stream heeft dit van sxxorangecounty gereblogd
  7. highungry heeft dit van ad-mira-tion gereblogd
  8. psychedelicmelons heeft dit van epcotball gereblogd
  9. cinnamon-gal heeft dit van mariaabebi gereblogd
  10. mariasian heeft dit van dumbkiwi gereblogd
  11. rxbaja heeft dit van stefanii1 gereblogd
  12. am1s heeft dit van ad-mira-tion gereblogd en hieraan toegevoegd:
    Haaa
  13. coocoonuttt heeft dit van gone-with-the-wind-22 gereblogd
  14. sweetsourness heeft dit van stefanii1 gereblogd
  15. gone-with-the-wind-22 heeft dit van stefanii1 gereblogd
  16. stefanii1 heeft dit van mariaabebi gereblogd
  17. ad-mira-tion heeft dit geplaatst